Akcji zachęcających do "pójścia" na wybory (tzw. "profrekwencyjnych") w każdej kampanii pojawia się kilka. Zobacz przegląd tegorocznych pomysłów z kraju i nasze mieleckie akcje!
Poczucie, że to "nasze podwórko" i "nasza dzielnica", że wypada, że komuś zależy... każdy powód jest dobry, żeby każdy poszedł na wybory
- To głoszą spoty koalicji "Masz głos - masz wybór". Pojawiają się w nich głównie młodzi ludzie - rowerzysta, matka, elegancka kobieta, mężczyzna na wózku - oraz pies:
Pójdą na wybory, choćby w deszczu?
INSPRO, w ramach akcji Obywatele Decydują, dosadnie i dosłownie mówi o... olewaniu:W spocie Instytutu Spraw Obywatelskich (INSPRO) wystąpiła aktorka Julia Kamińska. Za rzekomo obsceniczny charakter i wulgaryzację języka, emisji spotu odmówiło Polskie Radio.
INSPRO stoi także za portalem do rozliczania polityków z obietnic: ObywateleRozliczaja.pl
Ten sam łódzki Instytut zachęca w tym roku do wysłania pytania do włodarzy kończących kadencje, czy spełnili swoje obietnice - wystarczy ich wskazać w formularzu tutaj https://obywateledecyduja.pl/
A co dzieje się w Mielcu?
1. Anna Bratek realizuje działania w ramach akcji Masz Głos Masz Wybór - jest "Rzecznikiem dostępnych wyborów" - szczegóły opisuje tutaj, na swoim blogu >>Sami poszukali sobie Radnych. Znaleźli?
2. Zrealizowaliśmy w tym roku (jako Obywatelski Mielec) akcję-eksperyment "A co gdybyśmy poszukali radnych na rynku pracy?" - zobacz tutaj przebieg i wyniki rekrutacji!3. Ułatwiamy mieszkańcom wybory publikując listę kandydatów dla każdego osiedla [zobacz tutaj].
0 komentarze:
Prześlij komentarz
Napisz nam, co o tym myślisz!