[Spis aktualizowany] Zebraliśmy darmowe publikacje z różnych projektów i inicjatyw, aby były w jednym miejscu - to darmowe poradniki promocji organizacji pozarządowej, zarówno w internecie jak i poza nim, zarówno za pieniądze, jak i darmowymi sposobami. Wyślij ten tekst wolontariuszowi lub członkowi wyznaczonemu do zwracania uwagi na Wasze działania!
Te poradniki można drukować, przesyłać, czytać na monitorze, tabletach i smartfonach.Narzędziownik promocyjny dla organizacji pozarządowych PDF/epub/mobi
Pobierz poradnik Propaganda.org.pl w wersji PDF albo książki elektronicznej ebooka:- Narzędziownik promocyjny dla organizacji pozarządowych (.pdf)
- Narzędziownik promocyjny dla organizacji pozarządowych (.epub)
- Narzędziownik promocyjny dla organizacji pozarządowych (.mobi)
Marketing Społeczny dla NGO: Jak skutecznie budować relacje z biznesem i tworzyć kampanie społeczne?
KampanieSpoleczne.pl
: https://www.kampaniespoleczne.pl/pliki/plik_20100915154003_113.pdf
Public relations w NGO - Sektor3 Wrocław
Jak współpracować z mediami w organizacji pozarządowej?
Prezentacja "Jak współpracować z mediami - tworzenie wizerunku"
http://www.dzieci.edu.pl/pliki/wspolpraca_z_mediami_a_tworzenie_wizerunku_uniwersytetu_dzieciecego.pdf - 1,2 MB
"Współpraca organizacji non-profit z otoczeniem" - biznesem, mediami, marketing, sieci współpracy i koalicje
Przekrojowy, 113 stronnicowy podręcznik od Akademii Rozwoju Filantropii w Polsce, powstała w wyniku projektu "Wiedza i doświadczenie" - to moduł 3 (z czterech) - Pobierz (PDF, 3,0 MB):
http://ffi.org.pl/pliki/file/Współpraca%20organizacji%20non-profit%20z%20otoczeniem-wydawnictwo.pdf
Celem projektu było dostarczenie lokalnym fundacjom i stowarzyszeniom ppodstawowej wiedzy i umiejętności na temat tworzenia oraz działania organizacji pozarządowych. W ramach projektu zebraliśmy doświadczenia organizacji, które z pomysłem i skutecznie realizują ważne społecznie cele. Na tej podstawie powstała publikacja. Może ona służyć jako użyteczny przewodnik, zwłaszcza dla mniej doświadczonych fundacji i stowarzyszeń, które na przykładzie sprawdzonych już praktyk chcą pogłębiać swoją wiedzę i rozwijać własną działalność. A my chcemy w ten sposób zachęcić do poszukiwania rozwiązań problemów poprzez rozpoznawanie możliwości istniejących w społeczności lokalnej, a tym samym do konsekwentnego dążenia do stabilności i efektywności prowadzonych działań społecznych.
http://ffi.org.pl/pliki/file/Współpraca%20organizacji%20non-profit%20z%20otoczeniem-wydawnictwo.pdf
Celem projektu było dostarczenie lokalnym fundacjom i stowarzyszeniom ppodstawowej wiedzy i umiejętności na temat tworzenia oraz działania organizacji pozarządowych. W ramach projektu zebraliśmy doświadczenia organizacji, które z pomysłem i skutecznie realizują ważne społecznie cele. Na tej podstawie powstała publikacja. Może ona służyć jako użyteczny przewodnik, zwłaszcza dla mniej doświadczonych fundacji i stowarzyszeń, które na przykładzie sprawdzonych już praktyk chcą pogłębiać swoją wiedzę i rozwijać własną działalność. A my chcemy w ten sposób zachęcić do poszukiwania rozwiązań problemów poprzez rozpoznawanie możliwości istniejących w społeczności lokalnej, a tym samym do konsekwentnego dążenia do stabilności i efektywności prowadzonych działań społecznych.
Jak promować NGO i zbiórkę 1% podatku? - Grzegorz Calek
Książka zawiera rozdział na temat organizowania kampanii w sezonie rozliczeń PIT - 1 procent podatku:
http://www.ngos.pl/JakpromowacNGO.pdf
Nowy marketing - Kaznowski.blox.pl
"Nowy marketing", Dominik Kaznowski - książka z 2008 r - pobierz stąd PDF 2,25 MB
Książka nie skupia się na marketingu organizacji pozarządowej, jednak wprowadza w meandry internetu - jego rozwój, różne usługi i miejsca, sposoby badania, mierzenia działań i poszczególne narzędzia promocj w sieci.
Więcej materiałów w podobnym spisie tutaj: http://konkursy-dla-ngo.blogspot.com/2013/01/jak-skutecznie-promowac-swoja.html
W razie pytań i planów promocyjnych, można kontaktować się z ekspertami Fundacji PrzeKarpacie - tel. 506 838 707.
Książka nie skupia się na marketingu organizacji pozarządowej, jednak wprowadza w meandry internetu - jego rozwój, różne usługi i miejsca, sposoby badania, mierzenia działań i poszczególne narzędzia promocj w sieci.
Więcej materiałów w podobnym spisie tutaj: http://konkursy-dla-ngo.blogspot.com/2013/01/jak-skutecznie-promowac-swoja.html
W razie pytań i planów promocyjnych, można kontaktować się z ekspertami Fundacji PrzeKarpacie - tel. 506 838 707.