14.sierpnia w mieleckim Domu Kultury odbędzie się finał konkursu talentów "Mielec ma talent". Bilety już w sprzedaży. Organizatorem jest mielecki Klub Młodych Liderów, który realizują Sebastian Peret i Paulina Robak. Poznaj artystów, szczegóły wydarzenia i czym jest projekt KML!
Bilety na finał Mielec Ma Talent już w sprzedaży - w cenie 10 zł są do nabycia w kasie kina Galaktyka. Kasa kina jest otwarta codziennie, godzinę przed każdym seansem (tak więc praktycznie całe popołudnia).Konkurs finałowy będzie transmitowany na żywo w serwisie YouTube.
Kto wystąpi na Mielec ma talent?
Zobacz, jak przedstawiają się uczestnicy konkursu:Jak przedstawia się Klub na swojej stronie na Facebooku:
Klub Młodych Liderów w Mielcu jest nieformalną organizacją młodzieżową, której celem jest zrzeszanie młodych, aktywnych i ambitnych ludzi z Mielca i okolic.Klub zorganizował już happening na Rynku (puszczanie baniek mydlanych), zawody piłkarskie "Mielec Cup", wspólne oglądanie mistrzostw ,świata w grach komputerowych "All Stars 2014", a także Nocny maraton filmowy w kinie Galaktyka. Planowane są kolejne wydarzenia.
Podejmujemy działania, które mają na celu zmienianie środowiska lokalnego na lepsze.
Projekt "Kluby Młodych Liderów" - w Mielcu, a także w Stalowej Woli, Rzeszowie i Jarosławiu
Liderzy mieleckiego klubu odbyli szkolenia jeszcze w lutym, (obecnie trwają kolejne tury), następnie mają za zadanie zorganizować akcje/działania w swoich środowiskach lokalnych. Zaplanowane inicjatywy mogą mieć dowolny charakter i formę, muszą jednak odpowiadać na zdiagnozowane potrzeby adresatów oraz dotyczyć budowy społeczeństwa obywatelskiego. Rodziaje działań będą różne, w zależności od potrzeb środowiska lokalnego (happening, wystawa, itp). Każda grupa otrzymuje pomoc finansową na realizacje działań, zadba też samodzielnie o przeprowadzenie kampanii promocyjnej.Projekt finansowany z Funduszu Inicjatyw Obywatelskich realizuje Stowarzyszenie Młody Mołodycz i Fundacja TOP.
Projekt zaznajomił zrekrutowanych młodzieżowych liderów (w wieku 18-26 lat) ze źródłami finansowana działań lokalnych, poznali interakcyjne techniki komunikacji, przeanalizowali swoje potrzeby, swoje miejsce w najbliższym otoczeniu oraz w społeczeństwie lokalnym i zdiagnozowali jego potrzeby. To pozwoliło im sformułować atrakcyjne cele i działania.
Warsztaty liderskie zaznajomiły ich z metodami aktywizacji społeczności lokalnej, budowy lokalnych partnerstw, z metodami i narzędziami włączania innych członków społeczności we wspólne działania. Wynikiem projektu było też wypracowanie Planów Własnego Rozwoju oraz Planów Działań Lokalnych. Odbyli też warsztaty na temat public relations i reklamy, co pozwoli im wprowadzić projekt na rynek oraz opiekować się jego wizerunkiem.
Na podstawie otrzymanych materiałów-raportów powstanie publikacja zawierająca opisy najważniejszych działań przeprowadzonych przez grupy KML. Publikację z poprzedniej edycji można pobrać i przejrzeć tutaj: http://liderzy.org/pliki/materialy_promocyjne/KML_FIO_2013_PP_internet.pdf
0 komentarze:
Prześlij komentarz
Napisz nam, co o tym myślisz!